Hoi lieve mensen,
Ik wil het promotie topic op Wolfstory gaan updaten. Veel mensen daar zeggen dat de Romeinse tijd moeilijk is om te spelen. Dat het onderwerp gewoon heel lastig is. De Romeinse tijd is ook niet een van de makkelijkste periodes uit de geschiedenis, dat moet ik toegeven, maar nu wilde ik aan jullie vragen:
Wat vinden jullie van Empire?
Het leek mij namelijk leuk om een paar quotes op Wolfstory te zetten om te laten zien hoe jullie het hier vinden. Jullie mogen van alles wat zeggen: over de tijd, de opbouw van het forum, de plaatjes, layout, mijn dictatuur (A) XD Noem maar op.
Oh ja, en wat informatie. Ik ga de wens van Justus inwilligen en ik hoop vandaag Egypte op het forum te kunnen plaatsen. Dit gaat wel betekenen dat ik de badhuizen weg haal bij Rome. Als jullie nog meer suggesties hebben voor subfora die weg kunnen dan hoor ik dat graag. Ik wil het forum namelijk niet te druk en onoverzichtelijk maken

Als je vindt dat geen enkel subforum weg moet, dan mag je dat natuurlijk ook zeggen

Egypte zal net als Germanië niet bijzonder groot worden, maar het zal er zijn. Want inderdaad Egypte was een belangrijke bezetting voor de Romeinen. Denk ook maar aan de relatie tussen Caesar en Cleopatra.
Dus 2 vragen voor jullie:
1. Wat vinden jullie van Empire?
2. Welke fora kunnen eventueel weg om plaats te maken voor Egypte?
Mvg,
Sorena