The Empire of Rome

Welkom,

Het is handig als je vooraf al de regels (klik) doorleest. Ook is het handig om naar de uitleg (klik) te kijken. Dan wordt meer duidelijk.
Ook handig om te weten: Je gebruikersnaam is ook de naam van je personage!

Nog heel veel plezier!

Kun jij overleven in een Rijk vol verraad en bedrog?

PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het huwelijk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
decimus

Aantal berichten: 34
Registratiedatum: 27-06-11
Leeftijd: 15

Karakterkaart
Leeftijd: 38
Partner: Jaipriya
Rang: Generaal

BerichtOnderwerp: Het huwelijk   di okt 04, 2011 1:38 pm

Dit topic is voor iedereen die intresse heeft.
Terug naar boven Go down
decimus

Karakterkaart

BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk   di dec 06, 2011 2:03 pm

Decimus had zich helemaal klaargemaakt voor zijn bruiloft. Hij was er van overtuigd dat hij en Jaipryia voor elkaar bestemd waren. Hij was al verliefd op het eerste moment dat hij haar zag. De broer van Decimus Justus was bij hem om hem nog wat steun toe te brengen. 'Ik hoop dat ze het niet vergeten heefd' dacht Decimus inzichzelf, maar Decimus wist wel dat zo'n slimme vrouw als Jaipryia zoiets niet zo snel zal vergeten. Het was bijna zover, Decimus zag in de verte al de boom waar de twee onder zouden gaan trouwen. 'Het is hier prachtig' zei hij tegen zijn broer. 'Nu nog wachten op mijn bruid'.

(toestemming van Justus)
Terug naar boven Go down
Jaipriya

Aantal berichten: 52
Registratiedatum: 25-02-11

Karakterkaart
Leeftijd: 28 jaar
Partner: Decimus
Rang: Gewone volk

BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk   di dec 06, 2011 3:08 pm

Jaipriya liep ontevreden heen en weer over het zandpad. Waar bleef haar familie nou!? In de verte zag ze een stofwolk, misschien waren dat haar zus en moeder? Maar nee, het waren twee soldaten te paard, alleen waren ze zo bezopen dat ze er uitzagen als een stelletje zoutzakken. 'Zeg vrouwtje, heb jij geen zin om met ons mee te gaan?' vroeg er een met hikjes tusendoor. 'Ja, we kunnen iemand zoals jou hier toch niet achterlaten?' zei de ander. Jaipriya pakte haar dolk. 'Maak dat je weg komt of ik doe jullie wat, en dat is geen grap!' gromde ze vurig. De twee dronkaards hikten en mompelden dom verder. Daarna begonnen ze te lachen. 'Je hebt het wel tegen soldaten hé!' zei de eerste. 'Tegen twee eikels zul je bedoelen!' zei ze honend. De ander was inmiddels van zijn paard afgeklommen en probeerde haar vast te pakken. 'Ik had jullie gewaarschuwd!' riep ze terwijl ze een krachtige uithaal deed naar de dronken soldaat. De man werd in zijn gezicht geraakt en viel schreeuwend van pijn op de grond. De andere soldata koos eieren voor zijn geld en gallopeerde weg. De andere man bleef kermend van pijn op de grond liggen.
Opeens klaarde Jaipriya's gezicht op: Najeha en haar moeder waren er! Ze kwamen op een kar aangereden. 'Jaipriya!!' riep haar moeder opgewonden. Ook haar zus begon te zwaaien. Na enkele minuten had Jaipriya haar familie stevig in haar armen. 'Wat ben ik blij dat jullie er zijn, maar we moeten wel opschieten, Decimus wacht waarschijnlijk al!' zei ze. Haar moeder knikte. En na een metamorfose in de curia werd ze omgetoverd tot een bruid, weliswaar op Indiase stijl. Na een kort ritje kwam ze aan op de plek waar de bruiloft werd gehouden. Er waren veel mensen aanwezig waaronder Justus, Justianus, diverse senatoren en natuurlijk Decimus zelf. Langzaam begon ze met schitteroogjes naar haar bruidegom te lopen.
Terug naar boven Go down
decimus

Karakterkaart

BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk   ma dec 12, 2011 6:56 pm

Decimus zag zijn beeldschone verloofde naar hem toe lopen. 'Ik zie dat je familie is geariveerd'. Decimus had een goed gevoel bij het huwelijk. 'Ik ga me klaarmaken en dan zie ik je zo'. Decimus liep samen met zijn broer weg om zich klaar te maken voor het huwelijk. De plek waar ze gingen trouwen was prachtig, de zon scheen en de gasten waren bijna allemaal gekomen. Decimus trok zijn tunica aan die bezet was met prachtige stroken bladgoud. Decimus was helemaal klaar en hij was zelfverzekerd. Hij liep richting de boom waar ze onder zouden trouwen. Toen Decimus bijna was aangekomen bij de boom stonden alle gasten op. Decimus was klaar om met zijn beeldschone verloofde te trouwen zodat ze samen nog veel avonturen konden beleven. 'Nu alleen nog een ,ja' dacht Decimus in zich zelf.
Terug naar boven Go down

Het huwelijk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Empire of Rome :: Rome :: De velden rond Rome-