|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Sorena Admininstrator

Aantal berichten: 335 Registratiedatum: 19-02-10 Leeftijd: 20
Karakterkaart Leeftijd: 22 jaar Partner: Maximus Verus Rang: Vrouw van senator
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje do dec 29, 2011 9:47 pm | |
| _________________ Sometimes I rule themKarakterkaartAfwezig tot 15 juli |
|
 | |
Luciana

Aantal berichten: 23 Registratiedatum: 26-12-11
Karakterkaart Leeftijd: 18 jaar Partner: I just haven't met him yet~~ Rang: Gewone volk
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje vr dec 30, 2011 9:52 pm | |
| Nikolas, jij moet nog reageren op de slavenmarkt (denk ik. het is jouw keus. ;3).
Oh en is er toevallig iemand die een topic met Luciana wil? Om ook deze site levend te houden. xD |
|
 | |
Nikolas

Aantal berichten: 24 Registratiedatum: 25-12-11
Karakterkaart Leeftijd: 17 Partner: Who wil fall in love with a slave. Rang: Slaaf/ slavin
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje vr dec 30, 2011 9:57 pm | |
| ik wacht eigenlijk op justus zodat hij even een kans heeft om te reageren |
|
 | |
Luciana

Aantal berichten: 23 Registratiedatum: 26-12-11
Karakterkaart Leeftijd: 18 jaar Partner: I just haven't met him yet~~ Rang: Gewone volk
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje vr dec 30, 2011 11:19 pm | |
| Oh, oké.  |
|
 | |
Etricus

Aantal berichten: 26 Registratiedatum: 25-11-11
Karakterkaart Leeftijd: 18 Partner: - Rang: Legioensoldaat
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje za dec 31, 2011 6:01 pm | |
| Het word gelukkig al weer drukker (: Flavius is er ook weer, dus ik zal met het nieuwe jaar weer posten. Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar! |
|
 | |
Justus

Aantal berichten: 207 Registratiedatum: 30-07-10
Karakterkaart Leeftijd: 40 jaar Partner: The only one I love now, is my sword! Rang: Generaal
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje za dec 31, 2011 7:47 pm | |
| Insgelijks! Ik heb trouwens gepost hoor Nikolas  Iedereen een goed uiteinde! |
|
 | |
Etricus

| Onderwerp: Re: Het spamhoekje di jan 31, 2012 9:16 pm | |
| @ Adelyna; Sorry dat ik niet kan posten, mijn hoofd zit nogal vol want mijn vader is Vrijdagmiddag overleden, hoorde het later pas :S De post zal dadelijk komen als ik wat meer tijd heb en mijn gedachten leeg zijn, ik zit namelijk niet veel meer op de computer en zoek vooral afleiding door naar vrienden te gaan en films te kijken, hopelijk snap je het.
@ De rest; Hopelijk word het hier snel actiever. Wat meer reclame zou misschien wel op zijn plaats zijn eventueel, zo nodig op andere Rpg-site's in forum's. Zelf speel ik (nog) geen Rpg's hiernaast, maar misschien een idee voor die gene die dat wel doen? |
|
 | |
Justus

Aantal berichten: 207 Registratiedatum: 30-07-10
Karakterkaart Leeftijd: 40 jaar Partner: The only one I love now, is my sword! Rang: Generaal
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje wo feb 01, 2012 4:08 pm | |
| Nogal verlaten hier.... @Etricus: Wat vreselijk, sterkte! |
|
 | |
Etricus

| Onderwerp: Re: Het spamhoekje wo feb 08, 2012 11:46 pm | |
| Bedankt! Het gaat inmiddels wat beter. Het duurde vrij lang, maar de afgelopen weken ben ik behoorlijk veel van huis geweest. Ik zal me nu aan mijn woord houden dat ik wat vaker ga posten, en dat het hier hopelijk ook wat actiever word. Ik heb intussen nog wel een onderschriftje in elkaar geflanst, ik heb niet zoveel verstand van die 'pixels' maar volgens mij is ie niet al te groot.. :p Ik moet er morgen vroeg uit, maar na mijn stage zal ik weer een post plaatsen  |
|
 | |
Etricus

| Onderwerp: Re: Het spamhoekje do feb 16, 2012 9:50 pm | |
| Dat was mijn verjaardag dan weer, twee week na mijn vader's crematie.. Toch lekker gegeten bij de Pizzaria, realmente Italiano (: |
|
 | |
|