|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Sorena Admininstrator

Aantal berichten: 335 Registratiedatum: 19-02-10 Leeftijd: 20
Karakterkaart Leeftijd: 22 jaar Partner: Maximus Verus Rang: Vrouw van senator
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje ma jul 04, 2011 6:43 pm | |
| Wat leuk dat iedereen uit het land van de dode terug komt xD _________________ Sometimes I rule themKarakterkaartAfwezig tot 15 juli |
|
 | |
Elena Catherina

Aantal berichten: 95 Registratiedatum: 19-06-11 Leeftijd: 16 Woonplaats: Naast de buurman.
Karakterkaart Leeftijd: 25 Partner: You've made my heart.. Now you need to get him Rang: Slaaf/ slavin
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje wo aug 31, 2011 3:42 pm | |
| Ik wou dat iedereen weer terug komt en al helemaal weer nick. Want dan kunnen ik weer verder met Elena CatherinaXD |
|
 | |
Aemilia

Aantal berichten: 534 Registratiedatum: 11-05-10 Leeftijd: 16
Karakterkaart Leeftijd: 24 Partner: Flavius Brutus Rang: Edelen
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje wo aug 31, 2011 4:01 pm | |
| Ik heb weinig hoop dat Nick ooit nog terug komt maar ik hoop het natuurlijk wel |
|
 | |
Jaipriya

Aantal berichten: 52 Registratiedatum: 25-02-11
Karakterkaart Leeftijd: 28 jaar Partner: Decimus Rang: Gewone volk
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje vr dec 23, 2011 7:55 pm | |
| ligt het nou aan mij of is the empire dood? |
|
 | |
Etricus

Aantal berichten: 26 Registratiedatum: 25-11-11
Karakterkaart Leeftijd: 18 Partner: - Rang: Legioensoldaat
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje zo dec 25, 2011 3:55 pm | |
| Het is dood, dus het ligt niet aan jou.. :p Misschien dat ze inspiratieloos zijn geraakt of het druk met school hebben, maar dan zou je toch verwachten dat het wat drukker word nu het vakantie is. Flavius is ook in het niets op gegaan, dus als iemand zich in het topic wil voegen; Gaat uw gang.. (: Trouwens; prettige kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar. Voorzichtig met vuurwerk, anders word posten ietwat lastiger |
|
 | |
Luciana

Aantal berichten: 23 Registratiedatum: 26-12-11
Karakterkaart Leeftijd: 18 jaar Partner: I just haven't met him yet~~ Rang: Gewone volk
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 1:25 am | |
| En toch is er in deze tijd een nieuw lid bijgekomen. Hallo allemaal! (: Haha
Het mag niet dood gaan hier! Heb ik ein-de-lijk een nieuwe rpg site gevonden.. .__. |
|
 | |
Etricus

Aantal berichten: 26 Registratiedatum: 25-11-11
Karakterkaart Leeftijd: 18 Partner: - Rang: Legioensoldaat
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 1:26 pm | |
| Welkom ! Er zijn opzich nog wel andere Schrijf-rpg's, maar liggen of helemaal stil of sommige spelers zijn te overpowered. Hier is iedereen gewoon mens. Nu alleen hopen dat meerdere je voorbeeld nemen, zodat er eindelijk eens actief gepost word xD |
|
 | |
Jaipriya

Aantal berichten: 52 Registratiedatum: 25-02-11
Karakterkaart Leeftijd: 28 jaar Partner: Decimus Rang: Gewone volk
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 2:07 pm | |
| ja, ik, Justus, Decimus, soms Victor en dus Etricus zijn nog wel actief naar mijn weten, de rest zijn nogal dood. :S |
|
 | |
Sorena Admininstrator

Aantal berichten: 335 Registratiedatum: 19-02-10 Leeftijd: 20
Karakterkaart Leeftijd: 22 jaar Partner: Maximus Verus Rang: Vrouw van senator
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 5:34 pm | |
| Het spijt me. Ik heb het gewoon onwijs druk met school :S Het is echt super vervelend >.< En nu met kerst en oud en nieuw had ik het druk. Van het weekend was ik aan het werk en zat ik bij schoonfamilie en daarna bij mijn eigen familie ...
Druk druk druk _________________ Sometimes I rule themKarakterkaartAfwezig tot 15 juli |
|
 | |
Luciana

Karakterkaart Leeftijd: 18 jaar Partner: I just haven't met him yet~~ Rang: Gewone volk
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 5:51 pm | |
| Ach..we moeten het ermee doen. (;
Iemand zin om Luciana te ontmoeten dan? |
|
 | |
Nikolas

Aantal berichten: 24 Registratiedatum: 25-12-11
Karakterkaart Leeftijd: 17 Partner: Who wil fall in love with a slave. Rang: Slaaf/ slavin
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 8:58 pm | |
| |
|
 | |
Luciana

| Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 9:19 pm | |
| Hoi! Yay, gelukkig is er nog iemand in leven! (: |
|
 | |
Nikolas

Karakterkaart Leeftijd: 17 Partner: Who wil fall in love with a slave. Rang: Slaaf/ slavin
 | Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 9:23 pm | |
|  ja dacht laat ik me aanmelden heb altijd een slaaf willen rpg alleen nog nou een master vinden  |
|
 | |
Luciana

| Onderwerp: Re: Het spamhoekje di dec 27, 2011 9:34 pm | |
| Ik dacht er ook over om een slaaf te spelen, maar ik zag meer mogelijkheden als iemand van het gewone volk. Ik moet trouwens ook wachten op een werkgever in mijn geval, dus ik ben nog niet echt actief. :s
Maar.. als je zin hebt kun je alvast een topic openen op de slavenmarkt, dan reageer ik met mijn karakter (gewoon voor een gesprek op de markt of zoiets) en kan iemand anders later misschien zich aanbieden als je master. :3
|
|
 | |
Nikolas

| Onderwerp: Re: Het spamhoekje wo dec 28, 2011 12:44 am | |
| ook nog wakker luciana  |
|
 | |
|